eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

24 juni

Kategori: this is my life

Sådär ja, nu har jag nästintill packat klart till peace and love och börjar bli sjuuuukt taggad, även fast det inte känns som att vi åker imorgon men ja.
Var ganska svårt att packa eftersom man inte riktigt vet vad det blir för väder, vissa hemsidor/tidningar säger att det ska regna men nu läste jag att det bara ska regna imorgon och sen ska det vara fin hela vecka. Hoppas på det, vore ju förjävla skönt! 
Skriver som Emma skrev på sin blogg, "jag är nervös, förväntasfull, glad och taggad" de fyra orden beskriver mig riktigt bra just nu. Har även skyhöga förväntningar som vanligt. Men är säker på att det kommer blir hur kul och bra som helst eftersom jag har mina bästa omkring mig ♥
Nu ska jag bara ta det lugnt så jag är pigg och glad imorgon! Puss på er.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: