eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

jag-har-ingen-pojkvän skämt

Kategori: this is my life

Skrev precis på twitter att jag måste sluta med mina jag-har-ingen-pojkvän skämt för att jag blir deprimerad så då bestämde jag mig för att läsa igenom några av mina tweets. 
Läs och njut:
  • När tjejer pratar om sina pojkvänner och berättar gulliga saker om dem så vill jag bara säga "jaha men så är min hund också"

  • Åh det är bästa mysvädret med pojkvännen idag, fast juste, har ingen pojkvän :)

  • Those nights when all you want to do is cuddle up next to someone and then you realize you are single.

  • Sugen på att kolla på skräckfilm, men är ensam så det blir inge

  • Åh vad gulligt av mig att göra frukost på sängen, till mig själv

  • Sitter och kollar på killkläder, varför? jo pojkvännen fyller ju år snart. nej vem försöker jag lura? har ju ingen heheheh
Måste erkänna att jag tycker jag är rätt skön ibland!
Photos de couvertureAsterisk - ginger-ale8696.pinger.plHejdå Godis . - Oh baby you taste good - decoola - Starta en gratis blogg och börja blogga själv.Sтuғғ III ♥

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Hahahahah! :-D

    2012-06-19 | 15:02:34
    Bloggadress: http://jjennyeeklund.blogg.se/
  • Jennie (a) säger:

    Hahah så härliga! :D

    Svar: haha kul att någon gillar dem iallafall :D
    Emma Karlsson

    2012-06-20 | 20:30:05

Kommentera inlägget här: