eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

i'm back bitches!!!

Kategori: this is my life

Okej jag tänkte köra igång igen, försöka iallafall! Har ju inte skrivit på tre veckor och jag har inte gjort så mycket egentligen, har jobbat och festat typ. Haft sjukt kul och mått så jävla bra! 
I helgen var det sala festivalen och på fredagen började vi vara några tjejer hos mig men de slutade med fler än jag trodde haha. Men kul var det så det gjorde inte så mycket! Dagen efter körde jag igen och då var det lokalfest, de slutade med en "efterfest" till halv 7 på morgonen haha. Men you only live oneeeees! Så ja, min helg var braaaa med min fina vän och massa flera. Hoppas denna helg blir minst lika bra!
Nu ska jag bara ta det lugnt och tagga för sommarens sista jobbdag. Hallelujah, VILKEN LYCKA. Haha puss!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: