eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

23 augusti

Kategori: this is my life

Nu har skolan dragit igång igen så då tänkte jag ta tillfälle till akt med bloggandet också! Har svårt att sammanfatta mitt sommarlov, som förövigt har bestått av alldeles för mycket regn. Förutom det så har min sommar ändå varit okej, inte den bästa utan bara okej. Lärt känna nya personer, festat, shoppat, varit på PL osv. 
Idag började jag alltså i skolan igen, kändes faktiskt bra och hade ingen ångest som man brukar ha. Skulle slutat vid tre tiden idag egenligen men fick sluta efter 12 istället, heeeeelt okej första dag! Har bara haft två lektioner som dessutom bestod av endast prat så jag är nöjd.
Nu ska jag äta något sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, puss!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: