eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

6 juli

Kategori: this is my life

Åh jag är så duktig på att blogga :) :) :) Kan berätta vad jag har hunnit göra denna veckan: sovit för mycket, ätit för mycket, blivit förkyld och ätit halstabletter i mängder, punkt. Världens bästa vecka tror jag :) Eller?
Men nu börjar jag iallafall bli frisk, har bara lite ont i halsen men ja. Imorgon kommer min Emma hem också, bra timing att bli frisk på! Tror vi ska hitta på något, vet dock inte vad men det visar sig.
På tal om ingenting så har jag kommit på att jag inte har tagit mitt första dopp än!!!! Har ju iofs inte varit världens bästa väder men förra sommaren badade jag fan varje dag. Saknar det. Saknar förra sommarlovet, det var bättre.
Börjar jobba snart också. Ångest.
Jaja, hejdå! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: