eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

glad sne sommar tjej

Kategori: this is my life

Hej på er! Har inte haft tid eller ork till att blogga idag, har inte ens haft något att skriva om heller så. Idag har det iallafall varit jättefint väder (igen) och jag har legat ute i solen i min nya bikini och med sjukt god saft, sååå härligt! Har gått i bikini och shorts större delen av dagen, sen hade jag tråkigt så jag böt kläder hela tiden, allt från klänningar till shorts haha.
Snart börjar desperate housewives så då är jag bänkad framför tvn! Fan vad bra det är.
Förresten så ska jag förmodligen till Västerås med mina kära vänner imorgon, då ska jag minsann köpa sommar kläder! Och kanske jeans.
Men ni får ha det så bra så hörs vi när vi hörs.
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: