eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

I min värld, min värld, du är så stor

Kategori: this is my life

Orkade aldrig blogga något mer i skolan idag, eftersom jag hela dagen satt i cafeét så fanns det inte så mycket att skriva bara typ "Hej! Här sitter vi. Oj nu var det en 7a som köpte en festis, Hejdå" hände inte så mycket mer än så haha.
Efter skolan gick jag, Emma och Isabelle ner på stan och då köpte jag ett linne på lindex som jag förmodligen ska ha imorgon. Och så blir det nog kavaj över och klackskor, men jag hinner säkert ändra mig.. Har ju hela morgondagen på mig liksom. Plus att jag är ensam hemma hela förmiddagen och kanske längre, fast jag kommer nog sova halva den tiden haha men ändå skööönt! Min familj ska följa med Ida när hon tävlar med sin kära häst, fattar fan inte hur dem orkar. Gå upp innan 6 bara för det haha (Ida kommer döda mig).

Nu ska jag fortsätta lyssna på världen bästa låtar, Puss!


Saknar inte detta väder överhuvudtaget!

Kommentarer

  • ida säger:

    skit på dig! kommer in och väcker dig innan vi åker imorgon :D vet att du vill följa med egentligen

    2011-04-29 | 20:56:00
    Bloggadress: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: