eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

Min onsdag

Kategori: this is my life

Hittade endast tre saker igår, och en grej ska jag lämna tillbaka och de är ett par jeans shorts, bra att jag köpte för små. Så går det när inte mamma är med och frågar "sitter dom bra? är dom sköna?" haha de är ju tyvärr sant. Köpte även en somrig t-shirt/linne och ett par nya svarta jeans, världens skönaste! När vi kom hem till Sala igen så följde jag och Emma med till Tessan där vi kollade på ett One three hill avsnitt och två 90210 avsnitt :) Sen orkade vi inte sitta still längre så vi började packa filtar, ljus, popcorn och marshmallows och sen cyklade vi till månsan och satt där ett par timmar och hade det hur mysigt som heeeelst.
Det var min onsdag och nu ska jag kolla på tv, Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: