eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

natti natti

Kategori: this is my life

Just nu ligger jag i sängen och skriver det här via mobilen, trodde inte att det skulle gå först haha.
Idag orkade jag inte blogga något eftersom det var en helt vanlig tråkig skoldag, hände liksom inget roligt som jag kunde skriva om. Slutade iallafall 20 över 1 vilket var riktigt skönt, när jag kom hem gjorde jag inget speciellt. Eller juste, jag kollade på en film som jag just nu har glömt namnet på.. Men bra va den iallafall :) Sen vid 5 tiden så fick jag något ryck så jag drog ut och sprang helt ensam i spåret! Lite små läskigt eftersom jag trodde att det skulle komma någon bakifrån och jaga mig hela tiden haha. Men jag klarade mig och blev helt sjukt slut. Hoppade direkt in i duschen när jag kom hem sen kollade jag på skilda världar med Ida :) Så jävla grymt de är!

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och sen sova, puss! Förresten så ska jag klippa mig imorgon, äntligen! Ringde och bokade tid idag och fick tid imorgon, helt perfekt till valborg också :) fast vet inte vad jag ska göra då än, men det visar sig. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: