eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

You know I do everything for youuu

Kategori: this is my life

Ida tyckte att jag skulle blogga så ska försöka få ihop ett inlägg om mitt ointressanta liv!
Idag så vaknade jag vid 10, ovanligt tidigt för att vara mig men skyller på Ida och Alex som pratade och skrattade högt vid 9 på morgonen.... Inte okej! Fast de var faktiskt ganska skönt att gå upp tidigt ändå så det gjorde inte så mycket efter ett tag haha.
Vid halv 1 så satte jag mig på cykeln och cyklade till Emma, där även Tessan var. Vi grillade hamburgare och hade det mysigt. Sen drog vi till åkrahallen och köpte twister och iste. Fyfan vad gott det var! Vid 4 cyklade vi till lärkan och kollade på fotboll, rätt segt men fick träffa och prata med Lisa iallafall :D

Fan vad långt de här inlägget blev, men nu blir väl Ida nöjd iallafall. Puss på er.



Bild från i höstas hos mormor och morfar på landet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: