eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

16 augusti

Kategori: this is my life

Försöker vända tillbaks på dygnet lite, vilket går sådär eftersom jag nyss gick upp... Men ikväll ska jag fan försöka lägga mig innan tolv iallafall! Sen försöka gå upp vid nio. Det kommer inte gå speciellt bra när man han sovit till tolv-ett i cirka två månader. Fyfan.
På torsdag måste jag ju gå upp typ halv sju och det längtar man ju inte direkt till, får fan ångest över att skolan börjar och att jag ska gå i en klass där jag inte känner en enda.
Nu ska jag äta frukost, puss!
tyckte att denna bild passade ganska bra på inlägget

Kommentarer

  • ISABELLE säger:

    vad för linje ska du gå?:)

    2011-08-16 | 19:38:42
    Bloggadress: http://lutenn.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Vad ska du gå för skola o linje då?=

    2011-08-16 | 20:05:48

Kommentera inlägget här: