eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

6 juli

Kategori: this is my life

Nu kommer mitt första riktiga inlägg på jättelänge!
Jag vaknade för ungefär en halv timme sen och upptäckte att det faktiskt är varmt ute idag, så nu ska jag bara äta frukost sen drar jag ut på baksidan och solar baksidan hehehe rolig. Sen vet jag inte vad som händer, funderar på att cykla ner på stan och köpa prestent till Emma så man har det gjort men det känns inte så lockande att gå runt där själv haha. Så jag väntar nog tills jag har sällskap, antingen senare idag eller någon annan dag :)
Vet ju redan ungefär vad jag ska köpa så det är as skönt. Och det känns som den kan blir ganska lyckad också!
Jaja, nog om det. Nu ska jag äta frukost, puss!

här får ni en bild på mig och Emma bara för det! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: