eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

MIN LÖRDAG

Kategori: this is my life

Idag så åkte jag till Västerås med Emma och Therese, vi shoppade och åt haha. Fick iallafall med mig två t-shirtar och en pippitröja med öppning eller vad man ska säga. Hittar inga bilder på den på internet och är för lat för att knäppa kort på den och lägga in haha. Men är nöjd iallafall!

När vi kom hem från Västerås var vi hos Emma ett tag, sedan cyklade vi till månsan och softade. Erik och Marcus kom sen också :) De spelade vollyboll och jag kollade på eftersom jag är kass på det och så blir jag ju bara förbannad när jag är dåligt på något. 

Orkar inte skriva mer nu, Puss!

Världens grymmaste tjej jag är som tog med webbcameran och gjorde finaste collaget!
En av de nya t-shirtarna också, vilket inte matchade så bra men hade bara på mig tröjan över.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: