eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

satan i gatan vad långt inlägg

Kategori: this is my life

Idag blev det ju som sagt lite månsan häng, fast vi åkte hem efter lite mer än en timme eftersom det blåste kallt. Så det blev inget badande för min del idag. Ringde även och bokade plats för att gå på kurs för att övningsköra, så ska dit på tordag med Emma :) Segt att sitta och lyssna i 4 timmar, men får bita ihop!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra men ska nog bara ta det lugnt hela dagen, underbart skönt :)
Längtar förresten till på lördag då vi ska fira Emma och då får jag äntligen ge henne presenten som jag lagt ner as mycket tid på. Slog in det idag också så nu längtar jag ännu mera hahah.  

På torsdag kommer även Therese hem, som jag inte träffat på 3 veckor så det ska blir riktigt kul att få träffa negern :D

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: