eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

FÖRSTA JUNI

Kategori: this is my life

Som alla säkert vet så är det ju första juni idag, vilket för mig betyder sommar! Fast jag tycker att den riktiga sommarn börjar när det är sommarlov, även fast det regnar första dagarna så är det ändå sommar haha.
Idag så har jag inte gjort så mycket, har varit hemma från skolan pga huvudvärk. Vilket inte är speciellt bra, vill inte vara hemma från skolan nu näst sista skoldagen och missa inlämingar av böker osv. Men men, nu är vi iallafall lediga från skolan i 5 dagar. Hur underbart som helst :) Hoppas på fint väder också! 
Känns ju lite smått onödigt att vara ledig 5 dagar, sen en skoldag och sen 4 dagar som bara kommer bestå av lek och en tripp till Stockholm och gröna lund. Men det ska blir kul det också :D

Nu ska jag ut och lägga mig i solen om det inte kommer fram några moln som det alltid brukar göra. 
Sen måste jag göra en sparbudget till min uppsats också, måste göra det för att få ett VG i hemkunskap. Så det är ju värt det. 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: