eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

i love my life right now

Kategori: this is my life

Kom hem från månsan för ungefär en timme sedan och sen dess har jag endast hunnit äta haha.  
Det var lika kallt i vattnet som det har varit förut, men den här gången doppade jag även håret och fick en riktigt snygg frisyr :D 
Men det var iallafall riktigt mysigt där med Emma, Therese, Lisa och Tessan och Olivia ett tag också :) Vi låg mest och solade eftersom ingen ville bada med mig hehe, och så åt vi glass och hade det bra!

Imorgon börjar jag 9 och slutar 2, helt okej :) Och det enda vi ska göra är att städa skåpen och planera inför 18-kampen som 9orna ska ha för 7orna och 8orna på fredag. Så det blir en rätt skön dag.
Nu ska jag gå ut eller något för det är skit varmt inne, puss!


Jag lovar, jag såhär glad just nu. Haha så jävla ful bild men bjuder på det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: