eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

jag lever!

Kategori: this is my life

Jag har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv, vet inte ens varför heller. 
Gårdagen tillbringades hos Therese och firade Nathalie som tog studenten, riktigt roligt faktiskt :) Vill också ta studenten, men nej jag måste vänta i 3 år!
Imorse så vaknade jag vid 10 tiden (för tidigt), sen vid 11 åkte jag till månsan med Emma och Therese. Vi var så jävla trötta så vi vara bara där i 1-2 timmar plus att det bara var massa moln så det gick inte att sola.

Och förresten så höll jag på och dö när jag var själv hemma och det började åska som sjutton!
Ikväll kommer iallafall Emma hit och gör mig sällskap eftersom mamma och pappa inte är hemma, eller Ida kanske är hemma men ja.

Puss!

Jag och pappis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: