eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

pictures!

Kategori: this is my life

Hoppar över bloggpausen, har så tråkigt just nu så måste skriva lite. 
Orkar inte hålla på att berätta vad jag har gjort de här dagarna, kan iallafall säga att jag har haft grymt kul med mina kära vänner. Lite sorgligt att jag inte kommer vara med Emma och Therese samtidigt på en månad! Emma är i Grekland nu och när hon kommer hem så åker Therese till Spaninen :(

Nu kommer iallafall lite bilder från skolavslutingen!
Erik, jag, Emma, Therese, Isabelle och Erik!


Emma, jag och Therese. Ni är för bra!


Min kära syster och jag.


Systerkort. Ida och Emma, jag och Ida, Therese och Nathalie


Kära 9b3


Erik, jag och Erik!

Jenna, jag och min mentor Taina!


jag och braiga kusin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: