eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

you're fucking perfect

Kategori: this is my life

Nu ska jag kolla på big brother, eller så går jag och lägger mig. Blir nog att jag går och sover och kollar på det imorgon på datorn istället. Imorgon har jag som sagt utvecklingssamtal, nervös tjej! Nej det kommer ändå sluta med att pappa och min mentor börjar prata om helt andra saker, om bland annat pappas jobb haha! Nejdå, det är jätte intressant att lyssna på hehehe eller?

Juste min kära klasskompis Johannes tyckte att jag skulle ha positiva inlägg, så det är något jag får jobba på. Får sluta vara emo och vara såhär glad hela tiden :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
puss på er!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja emma, oscar är perfect men sluta haffa nu!!!

    2011-03-17 | 08:55:46
  • Emma säger:

    Ja det är ju verkligen han jag menar också

    2011-03-17 | 09:31:16
    Bloggadress: http://eemmakkarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: