eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

16.48

Kategori: this is my life

Har äntligen lugnat ner mig efter jag insåg att min uppsats var borta, har iallafall börjat om med den nu! Behöver egentligen inte göra den, men gör det för att få bättre betyg. Ska göra den senare för jag behöver hjälp av pappa med den. 

Nu är jag iallafall ensam hemma, fy hundan vad skönt! Spelade golf på idrotten idag också, alltså riktig golf inte minigolf :) Och det gick inte mer än okej. Bollen kom ju inte dit jag ville att den skulle komma, sjukt irriterande!
Nu sitter jag iallafall och kollar på skor, vill fortfarande ha de som jag la in bild på förut. Men dem kostar ganska mycket så jag vet inte hur jag ska göra riktigt. Får se hur det blir.  Fast det börjar ju bli lite bråttom. Känns fortfarande som att det är flera månader kvar men så är det bra några veckor!
Ska fortsätta leta nu, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: