eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

20 maj

Kategori: this is my life

Hej! Har varit dåligt med bloggning idag, har inte haft datorn så mycket och om jag haft det så har jag jobbat. Duktig tjej :) 
Hade nyss matte och för första gången sen lågstadiet så tyckte jag faktiskt att det var roligt. Och ja jag är seriös! Jag och Jenna var grymma :D Nu har jag no, ingen aning om vad vi ska göra så sitter bara och softar och kollar lite på facebook. Slutar ialllafall om 35 minuter, skönt! Skön fredag överhuvudtaget :)

Vet inte vad jag ska göra ikväll, troligen ingenting. Ska försöka lägga mig tidigt så jag orkar upp och shoppa imorgon!!!!!!!!!!! Vi ska ta tåget vid 9 så då är det lika bra att gå upp vid 7 så har god tid på mig. Älskar att slippa stressa på morgonen och ha god tid på mig.
Frågan är ju vad man ska ha på sig,  för varmt med jeans kanske? I-landsproblem.

Nu ska jag kolla lite bloggar och hoppas på att tiden ska gå fortare. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: