eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

det här är värt att dö för jag tror mitt hjärta blöder

Kategori: this is my life

Valborg igår, var heeeelt okej. Var först hos Tessan med Emma och vi fixade oss lite och sånt, de lockade även mitt hår :)
Sen drog vi vidare till Bellan och grillade och åt, senare vid 9 tiden så gick vi ner på stan och träffade och pratade lite med folk och sååånt. Sen gick vi hem (i klackskor, oskönt och kallt) vid 12 tiden och så sov jag hos Emma :)
Vi vaknade vid halv 11 och åt frukost sen kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag här och är sjukt trött, kommer inte orka nånting idag! Ska endast kolla på film och softa stenhårt.

Där fick ni lite kort om min gårdag och morgon lite synd att jag inte hade med mig någon kamera men knäppte iallafall två bilder med mobilen som kanske kommer senare, Puss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: