eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

Kategori: this is my life

Sitter på mentorstiden nu, vi får äntligen ett tillfälle i skolan där vi får jobba med vad vi vill men jobbar jag? Svar nej.
Blir så arg på mig själv ibland. Och igår så hade jag tänkt plugga hela dagen innan balen, jag tog fram datorn men då funkade inte internet så då gav jag upp och spelade The Sims istället. Bra Emma, jävligt bra!
När jag kommer hem så måste jag iallafall göra klart hemkunskapsuppsatsen, sen kanske jag drar ut och springer eller går så jag kan få ut lite tankar som jag har i skallen. Alla tankar handlar om skolan, känns ju bra. Två inlämningsuppgifter på 4 (?) dagar. Bara att ge järnet nu då, fast det värsta är att jag verkligen inte har någon ork. Nu när man egentligen ska ge att och verkligen kämpa in i det sista så är man för trött  för att ens skriva någon skoluppgift.
Varför är man som skoltröttnast nu? Det är ju nu man borde vara glad över att man snart slipper skiten, men jag känner tvärtom av någon kontig anledning... Jag vill inte att det ska vara slut, jag vill inte sluta grundskolan än, jag vill börja på mellanstadiet igen. Fan så underbart det skulle vara.
Nu ska jag försöka jobba, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: