eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

heeeeeeeeeeeeeeeeej

Kategori: this is my life

Godkväll!
Har nyss kollat på gårdagens Big Brother, och sitter just nu bara och softar. När jag kom hem från skolan idag så var jag typ bara hemma i en kvart, hann få i mig två mackor iallafall. Sen cyklade vi (jag, jenna och bellan) till coop och köpte onyttigheter, kladdkaka, glass, ramlösa och godis :)))))
Efter det cyklade vi till stadsparken där Emma och Tessan var. Vi satt där och tjockade i oss allt och bara njöööt av solen! Sen gungade vi lite och såååå. Hur mysig dag som helst! Bästa onsdagen på länge :) Hoppas på lika fint väder imorgon, men det sägs att det ska bli regn imorgon eller på fredag...............
Jaja, blev ett lång och ointressant inlägg, men vill bara visa att jag lever liksom.
Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: