eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

no one wants forever

Kategori: this is my life

Åh jag är så jävla övertrött, vilket det verkar som att Emma är också. Hahah så jävla roliga! Lunchen spenderades med Emma och Bellan och det var fan den roligaste lunchrasten på längee :D :D Gjorde mig på as bra humör också! Så jag kommer iallafall orka med lektionerna vi har kvar, vilket bara är en till efter den här (engelskan).
Sitter längst bak i klassrummet, helt ensam eftersom Jenna är i Cypern och har det bra. Avis!

Förresten så kollade jag och mamma på London resor igår, kollade massa olika hotell och vad det finns för sevärdigheter osv. Hoppas verkligen att vi drar dit på sommarlovet. Skulle vara så sjukt roligt och häftigt! Hoppas fan med hela mitt hjärta haha, fan vad töntig. Men jaja, pusshej!


Bjussar på en bild på mig och Jenna i slutet från förra året tror jag. 
Saknar mitt hår, även fast man ser att det är sjukt sliter där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: