eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

Stockolms lördag

Kategori: this is my life

Nu var det länge sen jag skrev här, men kan försöka berätta lite om gårdagen som spenderades i Stockholm med Emma och Therese :)
Det börja med att vi kom dit med tåget vid 11 tiden tror jag, och då började vi att gå i affärena såklart. I början hittade jag ingenting som passade mig så blev as besviken. Men sen efter någon timme så började jag hitta mer och mer, fast det blev endast 4 grejer. Fast det får duga :) Blev iallafall ett par jeans, ett sommarlinne, svarta shorts och en vit blus. (bilder kanske kommer senare)

Sen vid 3-4 tiden så tåg vi tåget hem och när vi kom hem åkte vi till åkrahallen och köpte vindruvor och persika sen drog vi till månsan och hade det mysigt ett tag. Sen cyklade vi vidare till Emma och spelade spel. Mer orkar jag inte berätta.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: