eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

2 november

Kategori: this is my life

Åhhh, det här med att blogga går inge vidare nu asså. Men från och med nu ska jag försöka vara roligare och skriva oftare så att mina fans blir glada :):):):)
Idag så har jag varit och badat (och ja, i badhuset) med Emma och hennes kusiner. Det var faktiskt roligt, sjukt länge sen man badade i badhuset. Förutom i skolan då, men då simmar man ju bara fram och tillbaka.

När jag kom hem så gjorde-och gör fortfarande ingenting alls typ, men ska snart börja fixa mig och sen cykla till Emma och kolla på skräckfilm med Kalle och Marcus :) 

Såg nu att jag ska inte dit förrän om tre timmar........................... Vad ska jag göra nu då?!?!?!
Får väl försöka roa mig själv på något sätt, brukar vara ganska bra på det! Brukar bli att jag provar kläder i 24252 timmar och inser sen att jag måste åka och så står jag där halv naken och måste skynda mig. Haha så jävla typiskt..
Nej nu blev det här inlägget FÖR lång istället..... Jaja, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: