eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

20E FUCKING OKTOBER

Kategori: this is my life

Hatar för tillfället min skoldator, går inte att ladda ner msn eller inte webbcamera heller. Fattar inte varför........
Och så hatar jag våra lärare som inte berättade att alla lektioner var inställda idag. Kom till skolan vid 9 och då var den lektionen inställd så då åkte jag hem och jobbade med kommunikationen och lite med matten.

Sen åker jag tillbaka till skolan vid 11 för då skulle vi ha matte. MEN HADE VI DET? SVAR NEJ. Så då satt jag i centralkapprummet med lite folk, sen va det dags för svenska. Och där behövde vi bara "skriva upp oss" och sen kunde vi gå.

VÄRD DAG ELLER? NEEEEEEEEEEJ, VÄRDELÖS KAN JAG SÄGA ER. BLEV SÅ JÄVLA ARG. 
Men fick iallafall sluta 40 minuter tidigare. Det enda positiva med dagen...
Förlåt för detta damp inlägg men det sööööög. HEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: