eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

26 oktober

Kategori: this is my life

Kom nyss hem från tandläkaren, var bara inne där i typ en minut sen var det klart. Helt ovärt.
Hade iallafall en grym skoldag idag, förutom min otroligt onda mage. Fast jag gick till skolsyster och fick en tablett.
Jaja det skiter väl ni i :) Vi gjorde iallafall halloween masker av gips hela dagen. Sen målade vi och dekorerade vi dem, sjukt roligt!
LIVET PÅ BARN OCH FRITID ♥


Såhär snygg fick man vara när de andra skulle ha på gips i ansiktet! Man fick lov att ha sugrör för att kunna andras under plasten haha. Sjukt vad fula klassen var då asså.


Såhär såg jag ut efter ett tag hahahah.

De blev ju ganska så fina till slut! Min är den som syns min, alltså den blåa som egentligen är lila.

Bättre bild på min mask.


Kommentarer

  • ronja säger:

    Hahah Så jävla snygga ;)

    2011-10-28 | 13:01:54

Kommentera inlägget här: