eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

Just for once, I want someone to be afraid of losing me.

Kategori: this is my life

Har du ett förhållande? - nej
Har du allt du någonsin önskat? - nejdu
Har du syskon? - jajamän
Har du någonsin velat dö? - nej, men försvinna ett tag
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - nej det tror jag inte
Har du en egen dator? - ja
Har du några framtidsdrömmar? - nej, inte så många faktiskt
VEM
Vem vill du träffa? - alexander skarsgård
Vem saknar du? - farmor
Vem fick du senast ett sms av? - mattias
Vem skrev du senast ett sms åt? - mattias
Vem vill du prata med just nu? - ingen alls faktiskt
Vem bråkade du med sist? - vet inte riktigt
Vems hus var du senast i? - mitt
VAD
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "okejdå...."
Vad vill du heta? - äh, jag är nöjd med det jag har nu
Vad tycker du om homosexualitet? - finns inte så mycket att tycka, jag tycker det är okej iallafall!
Vad tycker du om abort? - bra att det finns men skulle aldrig kunna göra det
Vad ska du göra efter det här testet? - vet inte
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - ett liv utan problem, blivit smal och få en pojkvän
Vad gör du just nu? - sitter i sängen och gör detta
Vad för sorts filmer gillar du? - romantiska
Vad har du på dig just nu? - byxor, tröja, underkläder och strumpor
Vad ser du om du kollar åt vänster? - ett fönster och snö
Vad hade du velat göra just nu? - skrika
Vad ska du göra imorgon? - oplanerat
SKOLA
Vilken klass går du i? - bf11
Trivs du där? - stämningen kunde varit bättre men jag trivs!
Vem i din klass umgås du mest med? - alica och matilda
Har du bytt skola nångång? - ja, tre gånger
Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - ja det brukar jag väl
Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - det är ju a - f nuförtiden, men ligger väl oftast på medel
Kommer du bra överens med lärare? - ´ja de tycker jag väl
Vilket är ditt favoritämne? - skapande verksamhet och kommunikation
KÄRLEK/SEX
Är du singel? - men ja, påminn mig inte
Vill du vara singel? - men nej
Är du romantisk? - kan väl om jag vill
Spelar utseendet roll? - ja det gör det
Vad är din typ? - har inte direkt någon typ men till personligheten ska han vara charmig, rolig, omtänksam och lite spontan också
RANDOM/ÖVRIGT
Vad är klockan just nu? - 18:57
Vad lyssnar du på just nu? - melissa horn
Vill du gifta dig i framtiden? - ja jag tror det
Vart skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - usa någonstans, eller bara till stockholm eller göteborg
Är du helsvensk? - vad jag vet, ja
Vem beundrar du? - vet inte, men personer som är sådär överdrivet omtänksamma och hjälper folk i andra länder osv
Har du en blogg? - ja du läser den nu idiot

Kommentarer


Kommentera inlägget här: