eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

För er som vill veta om BF

Kategori: this is my life

Fyfan vad jag är glad över att slippa välja gymnasium i år igen, för det var fan det svåraste beslutet någonsin. Men hur många 15 åringar vet vad dom vill jobba med när man blir stora.
Visst, det finns väl folk som verkligen drömmer om att bli något och har inga problem med att välja. Men jag hade verkligen ingen aning! Visste att jag ville jobba med människor på något sätt och jag vet fortfarande inte exakt vad jag vill bli. 
Därför valde jag barn och fritid. Man kan jobba med många olika människor och inte bara barn. Man kan ju även bli polis osv. Det är alltså en väldigt bred linje. Så för er som vill jobba med människor, välj BF! 
Jag har aldrig ångrat mitt val, älskar linjen. Mycket pyssel men även plugg också såklart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: