eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

12 januari

Kategori: this is my life

Helt okej dag i skolan idag, hände inte så mycket. Slutade iallafall vid halv 2 och då åkte jag hem direkt. Det märks att man inte är van vid skolan än för jag har varit heeeelt död idag och igår. Förresten så har vi ju bara gått två dagar med det känns som vi redan gått ett par veckor haha kul. 
Imorgon är det iallafall fredag  och jag börjar 9.30 och slutar egentligen 13.10, men det blir väl efter det för jag ska på samtal/möte. Något kommer gå snett eftersom det är FREDAG DEN TRETTIONDE. 

Nu ska jag sätta på någon film jag har på datorn, gäller bara att välja vilken, sen lägger jag mig nog och kollar på den. Mys. Puuuusss
Tumblr_ll6vqnmzhu1qd82syo1_400_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: