eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

2012!!

Kategori: this is my life

Igår hade jag en riktigt bra kväll och natt! Vissa saker va väl mindre bra också men jag är nööööjd :)
Var lite folk hemma hos mig först sen vid halv 12 bestämde sig alla helt plötsligt för att gå ner på stan, vilket tog längre tid än det brukar. Så jag och Erik firade in det nya året vid Lärkan haha. Men är ändå super glad att jag var med just honom då! Världens bästa.
När vi kom ner på torget träffade vi massa folk och kramades. Fick tyvärr ingen nyårskyss.......
Efter att ha varit på stan ett tag så gick vi alla tillbaka till mig igen, ISKALLT! Sen så drog alla från mig vid 4 tiden tror jag, och då var det bara att städa städa och städa, som tur var så hjälpte Emma och Therese mig. Tack tjejer! ♥
Har tyvärr inga bilder och vet inte om det var så många som gjorde det heller. Men 2012 började iallafall sjukt bra. 
Gott nytt år och puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: