eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

21 mars

Kategori: this is my life

Denna dag började som alla andras, jag såg solskenet och flög för första gången på väldigt länge upp ur sängen. Sist jag gjorde det var när jag var sju år och skulle se Nicke och Nilla klockan åtta på morgonen. Kunde alla deras sånger utantill och satt där och sjöng med. Hur kunde man vara så pigg på morgonen då? Hahah jaja.
När jag kom till skolan hade jag iallafall engelska provet, gick dåligt och var förjävla svårt. HEJ F!
Slutade vid halv två och då gick jag direkt och mötte Emma. Vi gick till dammarna och satte oss på en bänk och pratade om allt mellan himmel och jord. Underbart!
Nu ska jag kolla på Big Brother, sen är ju sugen på att ta en promenad i min ensamhet. Får se hur det blir. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: