eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

22 maj

Kategori: this is my life

Skön men samtidigt en jobbig skoldag idag. Hade sovmorgon till halv tio och då hade vi nationella i matte, gick förjävla dåligt. Sen hade vi nästan två timmars rast och då gick vi och köpte glass, mysigt och gott :)
Efter det var det dags för ännu ett prov, också nationella och också i matte. Det gick ännu sämre, svarade knappt på hälften... HEJ F!
Fick iallafall sluta när jag var klar och då åkte jag hem och la mig i solen, har legat där större delen av eftermiddagen. Underbart med världens sommar väder! Synd bara att jag inte vill ha short i skolan pga fula och äckliga ben.
Nej nu ska jag kolla på gårdagen big brother, puss!
Goodnight VeronaGoodnight Veronaimgfave - amazing and inspiring imagesget your last fix and your last hit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: