eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

25 maj

Kategori: this is my life

Helt okej skoldag idag, hade bara två lektioner sen gjorde jag prov. Gick helt okej men det kunde ju såklart gått bättre. Åkte hem och la mig i solen, blev ett par timmar tror jag. Hur skönt som helst!
Sen träffade jag Emma och Therese vid månsan och skulle grilla, men det gick inte riktigt som planerat. Vädret ville liksom inte sammarbeta för helt plötligt började det åska och blixtra så vi cyklade till Therese fort som fan i motvinden. Slutade med att vi fick steka hamburgare istället. Sen hade vi altanhäng och bara hade det bra! Skön kväll :)
Nu ska jag lyssna på musik tills jag blir trött, puss!

Kvällen outfit som fick bytas till jeans och tjocktröja istället..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: