eemmakkarlssonn

be strong, even if all goes wrong...

11 maj

Kategori: this is my life

Känns ju himla bra att det finns folk som går in på min blogg trots att jag inte skrivit på ett par dagar. Kan ju säga att ni inte har missat så mycket som har hänt i mitt liv, rättare sagt, ingenting.
Har iallafall hunnit dragit på mig en förkylning och detta hände bara från ena dagen till den andra. Själva förkylningen börjar bli bättre men nu har jag en helvetes hosta istället.....
Har iallafall varit hemma och vilat idag, och ska göra det hela ikvällen. Har dock lite ångest över att jag missade ett prov idag, men får ta det nästa vecka! Mår man dåligt så gör man.
Blev ett långt tyck-synd-om-mig inlägg, haha. Puss!
Imgp2072-_202128813_large
Det ser ut såhär utanför mitt fönster just nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: